O Alcalde informa do traslado das mesas electorais do antigo edificio de Sanidade-Drogodependencias ó Espazo Gastronómico e dos Mercados da Praza de Abastos

Monforte de Lemos, 07 de maio de 2024. O Alcalde de Monforte, José Tomé Roca, informa que se trasladan as mesas electorais desde o antigo edificio de Sanidade-Drogodependencias ó Espazo Gastronómico e dos Mercados da Praza de Abastos.

Este traslado é debido ás obras que se están a levar a cabo no antigo edificio de Sanidade-Drogodependencias para a ubicación da nova Comisaría da Policía Nacional de Monforte.

As mesas electorais que se ven afectadas por esta obra son as seguintes:

• Distrito 1 Sección 3 Mesa A: Mesa situada no antigo Centro de Drogodependencias ubicado na rúa Otero Pedrayo. Inclúe as letras A-Z, de veciños e veciñas residentes nas rúas Cardenal, Hortas, Hermida Balado, Dr. Teixeiro, Roberto Baamonde,  Inés de Castro, Comercio, Armando Cotarelo, Julio Camba así como Avda. de Galicia e Praza de Dr. Goianes, que pasa a estar ubicada no espazo gastronómico.
  • Distrito 2 Sección 2 Mesa A: Mesa situada no antigo Centro de Hixiene e Sanidade, ubicado na Avda. de Galicia. Inclúe as letras A-L, de veciños e veciñas residentes nas rúas Otero Pedrayo, Historiador Germán Vázquez, Conde, Estrella, Poeta Lois Pereiro, Central, Miguel de Cervantes, Roberto Baamonde, Dr. Fleming, Malloadas, así como Avda. de Galicia, Praza Ponte Fontecha e Praza Piñeiro.
  • Distrito 2 Sección 2 Mesa B: Mesa situada no antigo Centro de Hixiene e Sanidade, ubicado na Avda. de Galicia. Inclúe as letras M-Z, de veciños e veciñas residentes nas rúas Otero Pedrayo, Historiador Germán Vázquez, Conde, Estrella, Poeta Lois Pereiro, Central, Miguel de Cervantes, Roberto Baamonde, Dr. Fleming, Malloadas, así como Avda. de Galicia, Praza Ponte Fontecha e Praza Piñeiro.

Estas dúas mesas, situaránse a ambas marxes da zona onde se fan os mercados da Praza de Abastos.

Os cidadáns que exercían o seu dereito ó voto nestas 3 mesas, pasarán a facelo no Espazo Gastronómico e no Espazo dos Mercados da Praza de Abastos, na rúa Bailén, que será onde s trasladen estas 3 mesas.